[sklug] SR: co chystame a co potrebujeme (dlhe)

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Pondělí Květen 17 17:02:41 CEST 1999

On Sun, 16 May 1999, Michal [iso-8859-1] Pápeš wrote:

W>Caute Linuxaci,

Cau linuxak:)

W>na akom kanali. Ako mam nastavit sever? Cislo serveru?

irc.netlab.sk, irc.napri.sk (port je klasicky 6667)
kanal #sklug

W>Mozno by som aj ja vedel pomoct z napalovanim, ale az zaciatkom jula. S tymi
W>distribuciami je to tak, treba pripravit vsetky 3: Debian, RedHat a Slackware
W>a kto
W>bude mat o aku zaujem, taka sa mu posle. Co by malo byt vo vsetkych troch je
W>lokalizacia, KDE, WP8 a StarOffice 5.

to by bolo pekne, ale zatial je problem s ludmi, ochotnymi to poskladat.
ja mam rozbehany slack s lokalizaciou, staroffice 5 a kde, ale staroffice
je zaregistrovany a vobec - skratka by to xcelo spravit ako pridavne
packages do instalacie a to sa mi zatial nechce..

inak dik za vsetky podnety a ochotu darovat materdosku, niekto z nas sa ti
urcite ozve a vezmeme ta za slovo :)

caf,
			Milan Pikula

             WWW/4CP, Milan Pikula,  www na fornax.elf.stuba.sk
              .. dajte mi pewnu linku a pohnem zemegulow ..