[sklug] Project Management System

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Úterý Květen 18 20:07:44 CEST 1999

Zdravim.

On Tue, 18 May 1999, Stanislav Meduna wrote:

W>Ahoj,

W>Nechcem kuvikat (a berte to tiez ako hlas cloveka,
W>co momentalne o riadne clenstvo zaujem velmi
W>pravdepodobne nema), ale mnozstvo "zivych" projektov
W>v najblizsom case odhadujem na tolko, ze si to udrzi
W>v hlave aj skolou povinne dieta. Odporucam s PMS
W>pockat do casu, kym bude jasne, co a v akom
W>rozsahu sa rozbehne - poziadavky sa tak urcia
W>same. Robit projekt na nezname poziadavky
W>nema zmysel (a verte mi, ze viem, o com
W>hovorim :-)).
W>
W>Dovtedy staci podla mna mailing list a stranky
W>konkretnych projektov (_tam_ ide o dobry
> [...]

Pokial to mozem posudit z vlastnej skusenosti (sprava jedneho miluckeho
serverika s asi 50 uzivatelmi), nejde tam ani tak o pocet projektov,
ako o to neskutocne mnozstvo ludi. Kazdy z nich sa rozprava
o tom svojom projekte so styrmi kamaratmi a tam to konci. Zistit v
takom prostredi kto na com pracuje je totalne o hubu. Potom to (v pripade
nasho servera) koncilo tak, ze si uzivatelia instalovali aplikacie,
ktore sme my nenahodili, lebo nam to skratka nenapadlo - pritom aplikacie,
ktore by sme radi nahodili pre vsetkych; to sa tykalo aj u nas vyvinutych
utilitiek, o ktorych sme sa dopoculi len nahodou.  A samozrejme ked som chcel
vediet, kto na com robi, skoncilo to zoznamom asi styroch projektov,
o ktorych som sa nahodne dopocul.

Odkedy mame program na spravu projektov, situacia je radikalne ina,
pozriem tam a viem co, kto, kde, preco a ako.

Jedine co je na skodu je to, ze je to len jednoucelovy perlovsky zdrojak,
ktory bude problem rozsirit tak, aby vyhovoval sklugu.

a poziadavky su tiez v podstate jasne od zaciatku - hlavne to musi vediet
zobrazit projekty :) a po kliknuti informacie o konkretnom projekte,
autorovi, ODKAZ NA STRANKU projektu, ... To samozrejme neberie nikomu
moznost poslat spravu o svojom projekte do mailing listu (a pripadne
ju moze posielat aj samotne registrovadlo projektov automaticky).

Inak pokial ide o pocet projektov pod hlavickou SkLUGu, len ja viem o dvoch
dost aktualnych. Na jednom pracujem aj ja, druhy rozbehol kamarat. Myslim
ze o sklug ma zaujem aj dost AKTIVNYCH uzivatelov, ktori obcas nieco robia.

no, samozrejme je to len moj nazor, nebite ma zan :)

s pozdravom,
		Milan Pikula

             WWW/4CP, Milan Pikula,  www na fornax.elf.stuba.sk
              .. dajte mi pewnu linku a pohnem zemegulow ..