[sklug] Project Management System

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Středa Květen 19 10:15:43 CEST 1999

Ja to odhadujem na tolkoze si to v hlave neudrzim, a to male dieta nie
som.
Musi byt JEDEN clovek co to bude koordinovat a ten nema cas prechadzat
vsetky mailing listy aby zistil co je nove.

Je mi to jasne. Nechcem robit infoirmacny system bez analyzy
poziadaviek. Ale poziadavky pre prvu verziu PMS su dost jasne. Evolucnym
modelom vyvoja mozeme potom ten system dostat tam kam chceme.

To uz praveze nestaci.

Vies o tom ze chalani z netopiera zacali vyvyjat IDS? (aj ked oni to tak
nevolaju)
Vies o tom ze na fornaxe su na webe man a info stranky?

Vies o dalsich 1000 projektoch co na slovensku bezia?

Preco o nich nikto nevie?

> [...]
> ako o to neskutocne mnozstvo ludi. Kazdy z nich sa rozprava
> o tom svojom projekte so styrmi kamaratmi a tam to konci. Zistit v
> takom prostredi kto na com pracuje je totalne o hubu. Potom to (v pripade
> nasho servera) koncilo tak, ze si uzivatelia instalovali aplikacie,
> ktore sme my nenahodili, lebo nam to skratka nenapadlo - pritom aplikacie,
> ktore by sme radi nahodili pre vsetkych; to sa tykalo aj u nas vyvinutych
> utilitiek, o ktorych sme sa dopoculi len nahodou.  A samozrejme ked som chcel
> vediet, kto na com robi, skoncilo to zoznamom asi styroch projektov,

Presne rovnaku skusenost mam aj ja. A fornax nie je jediny takyto stroj

> Inak pokial ide o pocet projektov pod hlavickou SkLUGu, len ja viem o dvoch
> dost aktualnych. Na jednom pracujem aj ja, druhy rozbehol kamarat. Myslim
> ze o sklug ma zaujem aj dost AKTIVNYCH uzivatelov, ktori obcas nieco robia.

Do VZ by som rad pripravil niekolko dalsich a rozbehol tie co su
momentalne vo faze priprav. Takze porjektov bude myslim dost.

--
                                 Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                             System Engineer, Business Global Systems