[sklug] Logo, zofka a ine programovacie jazyky

Juraj Rehak glip na napri.sk
Neděle Květen 23 19:13:26 CEST 1999

Nejak sa nam to rozbehlo, tak sa skusim aj ja zobudit...

Sa mi tu zbierali nejake navrhy na logo SkLUGu a kedze uz davno nic nove
neprislo vyhlasujem podme sa pobit ;]
Teda... aby sme tu z toho nerobili verejny dom (rozumej bordel), tak idem
zabit mailbox sebe. To znamena:
1) pozrite si http://sklug.planet.sk/logo/ (podla moznosti nie lynxom ;]
2) vymyslite si svoje sukromne poradie, staci niekolko navrhov, ktore sa
vam pacia najviac
3) mailnite mi ho na glip na cyber-wizard.com, DO SUBJECTU please dajte
'LOGO', ja som lenivy a procmail to snad zvladne.
Aby v tom nebol chaos, napiste vzdy autora a poradove cislo jeho loga tak
ako su na stranke (prve logo ma poradove cislo 1, poznamka pre ludi co
maju radi staticke polia v Cecku ;)
4) ja s tym co mi dojde tak cca o 2 tyzdne nieco spravim, teda nejak to
zosrotujem a vyplujem vysledok, nejakych zopar navrhov, ktore podla vas za
to stoja.
5) uz len upozornim, ze ide len o navrhy, skice, nazyvajte to ako chcete,
s finalnou upravou niekolkych najlepsich budeme autorov este mucit ;]

--
                                .  ,           Glip