[sklug] www.linux.sk

Juraj Rehak glip na napri.sk
Pondělí Květen 24 12:07:07 CEST 1999

> no neviem, v akom stadiu je priprava linux stranok, ale podla mna to bolo
> lepsie, ked tam boli aspon tie tri mirrory a zopar odkazov na dolezite
> Linux-stuff sites.
Mirrory zavisia od miesta na disku a linky urcite budu.
> Teraz mi tam ten tucniak na www.linux.sk vela rozumov neda, to mi mozte
> verit, pani.
Ten tucniak je tam len na doplnenie povodneho napisu Pripravuje sa ;]

> Lepsie, ked tam date aspon pracovnu verziu, ako nic.
A tu je pes zakopany. Ziadna pracovna verzia zatial neexistuje. Prave o
tom ma byt dnesne stretnutie, dohodnut sa co tam mat chceme, aby sa dala
spravit nejaka pracovna stranka a az potom sa da vobec uvazovat o nejakej
uprave/designe.
Takze kazdy, kto ma nejake predstavy, navrhy, pripomienky je dnes o 15.00
vitany na #sklug (a mozno dostane aj voice ;)

--
                                .  ,           Glip