[sklug] www.linux.sk

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Pondělí Květen 24 16:50:01 CEST 1999

Zdravim,

On Mon, 24 May 1999, Vojto A. Zachar wrote:

W>PS: Clenske na SKLUG zaplatim az vtedy, ked mi bude jasne, na co tie
W>peniaze pojdu.

Peniaze pojdu na cinnost sklugu - je to normalne clenske ako v inych
organizaciach. Korektnejsia je otazka: Co ziskam, ked ho zaplatim?

* moznost ziskat CD-cko linuxu za 20-30 Sk - viz. predchadzajuce maily
do tejto konferencie - este kusok citatu z toho mailu..
<CITE>
Tzn. clen SkLUGu bude mat jedno CD za rezijnu cenu, kazde dalsie za
naklady+reziu a na neclenoch SkLUG mozno trosku zarobi :-).
</CITE>

* moznost zucastnovat sa so zlavou akcii sklugu

No a este aby som odpovedal na tu povodnu:

* na tie CD-cka a akcie
* na miestnost na valne zhromazdenie
* na ostatne veci, co bude treba

Suma sumarum: nepojdeme si za tie peniaze dat vlassky salat :)

s pozdravom,
		Milan Pikula, docasne vselico spravnej rady SkLUGu.

             WWW/4CP, Milan Pikula,  www na fornax.elf.stuba.sk
              .. dajte mi pewnu linku a pohnem zemegulow ..