[sklug] Podporujte Softarovu policiu

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Úterý Listopad 9 14:16:29 CET 1999

Vid nizsie...

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.

On Mon, 8 Nov 1999, Peter Grobarcik wrote:

> [ ... ]

> Mozno, ano, trochu neskor (cas) a niekto by mal skontrolovat
> moju slovencinu. Je az hamba ako ju dokazem trapit. Dobrovolnik (-cka)?

Tak najprv: hanba sa pise s "n" :-))) (odvodene od slova hanit, pohana
(Nehante lud moj, ze nema dejov...))
Pokial by islo len o gramatiku... Mozno by ale bolo treba aj prerobit
vety, aby to bolo citatelne a to je uz horsie (vlasna skusensot s
vlastnymi vyplodmi).

Ico