[sklug] Dotaz - lokalizovaný RedHat 6.1

Robert Dobozy robo na idata.sk
Čtvrtek Listopad 11 15:37:51 CET 1999

On Wed, 10 Nov 1999, Roman Kiss wrote:

Kedze sa neozval nikto kompetentnejsi, tak pisem ja.
RH 6.1SK ma v podstate pod palcom Duro Bednar. Duro je cely tyzden mimo,
ale ked pride, tak hadam moje informacie upresni alebo opravi.

>  Chcel by som sa spýtať, či už nie je hotové a ak nie, tak kedy asi
 počítate, že bude?

CD je hotove v nejakej testovacej verzii, neviem ci je uz na ftp alebo
nie. Ale bude asi v priebehu tohto mesiaca.

>  Ďalej, nie som členom SKLUG-u, budem si môcť napriek tomu toto CD-čko
 zakúpiť? A ak áno, koľko by to asi stálo? (Som z Bratislavy).

Ano. Ale pre clenov je cena vyrazne nizsia. Ceny a podobne veci budu
zverejnene v pravy cas na webe ako aj v tejto konferencii.

>  Potom viac-menej informačná otázka. Viem, že Computer Press distribuje
 v spolupráci s českým CZLUG-om ich lokalizované CD-čko RedHatu. Je nejaký
 rozdiel madzi vaším CD a ich (z hľadiska lokalizácie), alebo je to v
 zásade jedno?

No v tej ceskej v podstate ziadna slovenska lokalizacia nie je. Len ceska,
preto sa vola CZ :-). RH6.1 SK bude vydany neskor a preto tam bude (je) aj
viac updatov, takze sa da povedat ze je lepsia. Aj ked to je samozrejme
vec pohladu. V CZ su zasa aplikacie ktore v SK nie su (zatial) ako napr.
cslatex a podobne.
Podrobnosti Duro, alebo SAL alebo kto ...

						Robo

*       INTERDATA SLOVAKIA      *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Resetkova 3             *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *