[sklug] SKLUG+BSA(?)

Pondělí Listopad 15 16:41:48 CET 1999

Dna 24. Sep 1999 o 16:53, behan napisal(a):
>      Myslim ze SKLUG by mal byt nejakym sposobom angazovany aj v tejto oblasti,
> a tak trochu "bojovat" proti M$ jeho vlastnymi zbranami (myslim tym BSA).
[snip]
>       SKLUG by sa mohol pripojit ku kampani bojujucej proti pocitacovemu
> piratstvu a jemnym sposobom ludi upozornit ze existuje aj ina, financne
> velmi zaujimava alternativa k nie lacnym vyrobkom pre systemy WIDOWS.
[snip]

takze k tejto iniciative sa zastupca BSA Slovensko vyjadril nasledovne, po
tom, co jej predseda, ani nepovazoval za potrebne vobec odpovedat...
pricom si dovolim v mojej "ponuke" (otazke, nazvyme to hociako) k spolupraci
zdoraznit cast:

odpoved:
> BSA SR je zdruzenie, ktoreho ucelom je okrem ineho ochrana zaujmov
> vydavatelov "ekonomickeho softveru", ktorych autorske prava su porusovane.
> Iste Vam je zrejme, ze v nasom pripade nepojde o aktivity tykajuce sa volne
> siritelnych programov. (samozrejme vsak, aj v pripade Open-Source je mozne
> predstavit si porusenie prav autorskeho kolektivu, ale to je na sirsiu
> debatu.)
> To je vsetko, co mozno k Vasej iniciative uviest.
> Vela uspechov
>
> Peter Schmidt
> BSA SR

Takze tolko k pripadnej spolupraci s BSA Slovensko...
Bez komentara;)

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk