[sklug] SKLUG+BSA(?)

behan samsoft na bigfoot.com
Pondělí Listopad 15 18:20:35 CET 1999

Niekto menom Tibor Pittich napísal:
> [snip]
> [snip]
>
> takze k tejto iniciative sa zastupca BSA Slovensko vyjadril nasledovne, po
> tom, co jej predseda, ani nepovazoval za potrebne vobec odpovedat...
> pricom si dovolim v mojej "ponuke" (otazke, nazvyme to hociako) k spolupraci
> zdoraznit cast:
>
> odpoved:

> Takze tolko k pripadnej spolupraci s BSA Slovensko...
> Bez komentara;)
>
> S pozdravom
> --
> [...]

No neviem ako ste to mysleli vy, ale ja som myslel ze by sme BSA "podporovali"
(nie don vstupili) a to tak ze by sme ludom poradili (?) aby namiesto toho aby
kradli softwer (ktory ani nie je bohvieako kvalitny, teda co sa tyka hlavneho
nemenovaneho clena BSA) a tym sa vystavovali pripadnemu nebezpecenstvu
odhalenia, pouzivali softwer typu Linux resp. Open Source, ktory je zadarmo a
oproti produktom uz spominanej nemenovanej firmy je aspon podla mojho
nazoru stabilnejsi, ovladatelnejsi a dynamickejsi co sa tyka jeho vyvoja
pretoze tu existuje vzajomna konkurencia a (ale aj) kompatibila (slovo to uplne
nezname v istej uz spominanej nemenovanej firme).
Avsak, musim uznat ze ma jednu nevyhodu: Nezamrzne ked kliknem na tlacitko
START.  Mozno tych nevyhod je viac, ale tato mi najviac vadi.

--

         " Cold ? So, why don't you close the Windows ? "

    Samuel Behan
    student 1. rocnika
    Fakulty riadenia a informatiky ZU Zilina
    Email: samsoft na bigfoot.com