[sklug] SKLUG+BSA(?)

Peter Strelec beko na profi.sk
Pondělí Listopad 15 22:56:50 CET 1999

behan wrote:

> No neviem ako ste to mysleli vy, ale ja som myslel ze by sme BSA "podporovali"

Podporujes Microsoft ???  (Neber to v zlom slova zmysle) ale im naozaj nejde o
dodrziavane zákona ale o prachy...

> (nie don vstupili) a to tak ze by sme ludom poradili (?) aby namiesto toho aby
> kradli softwer (ktory ani nie je bohvieako kvalitny, teda co sa tyka hlavneho
> nemenovaneho clena BSA) a tym sa vystavovali pripadnemu nebezpecenstvu
> odhalenia, pouzivali softwer typu Linux resp. Open Source, ktory je zadarmo a
> oproti produktom uz spominanej nemenovanej firmy je aspon podla mojho
> nazoru stabilnejsi, ovladatelnejsi

Ovladatelnejsi ?? To by som ani velmi nepovedal. Niekedy len slovencinu rozbehnut je
problem. A ludia chcu vsetko po slovensky. A niekedy rozbehnut nieco je problem. Pokial
predinstalyujes linux ok. Ja som to tak urobil trom ludom. Vies kde padli ??? Word! Ano
nie hry alebo podobne volovinky ale Word a Excel. Linux stále este nema ten ravy
orechovy kancel balik. Inak KDE aj Gnome je velmi dobre ale kancelaria to je obchod a
obchod su dokumenty, ceniky, fakturky, atd ...

A ohladom tej stability asi to ma volaco do seba ale nic nieje 100%.

Ahoj Peter