[sklug] clenstvo v sklug

Úterý Listopad 16 16:20:57 CET 1999

Dna 16. Nov 1999 o 09:24, Peter Bizik napisal(a):
> Chcel by som sa stat clenom sklug, studujem v BA a casto sa nachadzam na
> CHTF , v stanovach pisete , ze tam niekde "sidlite" , ale doteraz sa mi
> nepodarilo najst kde , prosim napiste mi ako vas najdem. Dakujem.
asi to bude zaujimat aj inych, takze odpoviem takto verejne..

na CHTF mame vlastne len postove sidlo, koli tomu, aby nam mala kam chodit
posta, kedze ja tu po civilnej sluzbe pracujem na polovicny uvazok, tak mam
ako postu vyberat.. a predsa je to akademicka poda..inak asi si si dobre
neprecital adresu, pretoze je tam aj skratka VS, co znamena Vypoctove
Stredisko.. takze to je sidlo fyzickeho cloveka, cize mojho skromneho
ja;))</JOKE> kancelarske priestory zial nemame ziadne, ale ak chces prist na
kavu, kludne sa zastav..

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk