[sklug] moderovany mailing list

Vladimír Rengeviè grafon na grafon.sk
Středa Listopad 17 21:10:31 CET 1999

Prijemny den,

>  snazim sa spravit z SKLUGu moderovany mailing list, aby sem uz nechodili
tie
>  spamy. Moderator som zatial ja. Nevyhodou moderovania je, ze vas budem
ukrutne

No, ak sa mozem ozvat co tak skusit to inak. Vsetci co su prihlaseny
napriamo bez
cenzury, neprihlaseny s cenzurov a pripadny problemovy po prvej otazke
konkretneho
typu ako sa prihlasit, pripadne odhlasit a pod. natvrdo odhlasit a poslat im
mailom
priamo instrukcie co a ako treba robit, nech trenuju. Neviem, ci je to
najlepsie
riesenie, ale z hladiska pracnosti a spamov sa mi to zda najrozumnejsie pre
spravcu.

>  cenzurovat :) (no dobre, az tak ukrutne zase nie :) a ze diskusia bude
>  spomalena (lebo musim vsetko odsuhlasit). Mnohi vsak nadavate na spamy a
na
>  to, ze sem kazdy pise, ako sa odhlasit, takze toto vidim ako
najrealnejsie
>  riesenie...

No, ja si myslim, ze realnejsie je navrhovane mnou, ale mozno
to nie je to prave orechove ;-)

Vlado
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
grafon na grafon.sk