[sklug] moderovany mailing list

Vladimír Rengeviè grafon na grafon.sk
Čtvrtek Listopad 18 23:04:59 CET 1999

 Zdravicko,

> To je sice fajn... Otazka znie -- viete povedat majordomovi, aby to takto
robil ?
> Mne by sa to tiez najvaic pacilo ...

No, bol to len napad. Ale mozno sa pletiem, zatial som ziadny listserver
nespravoval, ani nepoznam princip, takze si typnem.
Vsetky maily idu spravcovi, ktory ich dalej posiela do konfery.
Nie je mozne prave tu "urobit" nejakeho robota-filter, ktory by po
skontrolovani ododsielatela urobil spravcovu robotu automaticky,
alebo poslal to, s cim si nevie rady.
Pripadne druha moznost (znovu typ) ak je mozne povolit/zakazat
postu z urcitych adries zakazat vsetky (pricom ich bude dostavat
postmaster a ten ich bude triedit) a povolit len adresy prihlasenych
ludi.
Mozno si to predstavujem velmi jednoducho, ale kazdy soft robia
ludia, ktory su od prirody lenivy a co mozu, to nechaju na pocitac.
Takze (to nie je myslene ako vycitka, len napad) mozno ta moderovana
verzia listu bude mat nejake podobne finty, len na ne treba prist...

No, vypotil som toho dost, nacim sa venovat comusi uzitocnejsiemu...

Prijemny den

Vlado
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
grafon na grafon.sk