[sklug] OZNAM: Slovensky preklad GPL licencie

Čtvrtek Listopad 25 21:03:20 CET 1999

Zdravim

dokoncil som a vystavil slovensky preklad GPL licencie.

PROSIM aby ste si precitali, ak budete mat kusok casu, a ak najdete chybu
pravopisneho, alebo stylizacneho charakteru, aby ste napisali na moju adresu
o tom. Prosim trosku blizsie vysvetlit polohu zleho textu:-)

Zatial je to verzia iba na testovanie, v kratkom case bude k dispozicii
konecna verzia, ktoru budete moct pouzivat. Bude k dispozicii aj cista ASCII
podoba a podobne, aby ste licenciu mohli zapracovat pohodlne do svojich
programov, ak sa tak rozhodnete.

Chcel by som velmi pekne podakovat p. Ladislavovi Lhotkovi a Pavlovi
Janikovi za cesky preklad licencie, ktory mi bol vzorom pri preklade.
Do konecnej verzie budu zapracovane aj tieto podakovania samozrejme.

este kde je mozne spominane subory najst?
http://cvs.sklug.sk/index.cgi/linux_sk/gpl/
			`-> web interface CVS stromu

http://www.linux.sk/cvs/gpl
			`-> link na adresar odkial sa "commituju"
			     upravene subory

Vopred vdaka za spell-checking:-)

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk