[sklug] RedHat 6.1cz

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pondělí Říjen 11 16:05:56 CEST 1999

Ahoj,

  hadam nevadi, ze hned Tykam, ale je to moj zvyk. Tykaj mi tiez
a volaj ma SAL. :-)

  Chcem sa spytat, ako je to s ceskou distibuciou RedHatu 6.1.
Nesledujem konferu linux na linux.cz, ale pozeral som
na RH6.1cz a v Changelogu som toho vela noveho nenasiel.
Ja som sa stretol hned s niekolkymi problemami pri
RedHat 6.1 a nemyslim si, ze je pre Slovenskeho pouzivatela
vhodna (nemusis hned na mna vyletiet, ze je pre CZ a nie pre SK :-).

  Ked som instaloval RedHat 6.1, na boot diskete som nenasiel
ziadnu Slovak klavesnicu. Tento problem bol uz v RedHat 6.0
a viem ho riesit jednoducho prerobenim boot diskiet.

  Dalsim problemom su slovenske klavesnice v instalatory anacondy.
Tento problem sa urcite tyka aj ceskych pouzivatelov.
Ak instalujes cez anacondu, tak slovensku klavesnicu
vo vybere nemas. To iste sa tyka ceskej. Je tam iba akasi
"Czechoslovaki*", ktora sice neviem aka je, ale zrejme slovenska
nebude. Kedze ja som testoval z disku a nie z CD (musel som
upravit instalator, aby nasiel aj HDD), tak som akosi
nemohol pokracovat v instalacii.

  Prosim, daj mi vediet, ci sa este da nieco dorabat do tej distribucie,
alebo sa to uz nalisuje tak, ako to je. Inak aj v bugzille redhatu
bolo vela problemov a ja osobne by som takuto verziu nenapaloval.
Je to jedna z najhorsich distribucii RedHatu, s akou som sa stretol.

  Ak ste nahodou niekto riesili problemy s anacondou,
tak mi prosim daj vediet, aby som to nerobil zbytocne druhy raz.
Resp. ak to niekto riesi, tak ma na neho skontaktuj.
Dakujem.

	Za SK lokalizany tim a zaroven aj za SkLUG.

							SAL