[sklug] informacie o cinnosti

Pavel Petrovic petrovic na ifi.ntnu.no
Pátek Říjen 15 17:49:44 CEST 1999

Zdravicko,

V mailing liste SKLUG sa vyjadrujem zasadne o veciach tykajucich sa
SKLUG-u
(aspon doposial som sa snazil).

> ...je fakt skoda, ze sa do tohto zaujimaveho projektu zapojilo zatial len tak
> malo ludi. Vacsia ucast by projektu iba prospela a urcite by sme napredovali
> rychlejsie.

Fajn. Ako teda mozeme pomoct?

> Ale uponahlat by sme to nemali, ved ked uz nieco robime, tak to
> urobme poriadne, nech sa nemame za co hanbit..;)..to len tak naokraj...
> prajem prijemny weekend...benc0

Suhlasim. Veci sa maju robit poriadne. Teraz by sme sa ale hanbit mali,
a to
poriadne, pretoze sme za dost dlhu dobu neboli schopni dat akekolvek
odkazy
tykajuce sa informacii o Linuxe na webstranky SKLUGu a ako citam, tak
tym
smerom nikto este ani nepohol prstom.

Bolo by vcelku fajn, keby ste mohli dat aspon tie linky, co v tomto
threade prebehli na SKLUG-ove stranky.

Web-stranky povazujem (a uprednostnil by som, keby sa na to tak divala
vacsina ludi) prevazne za zdroj informacii a je mi uplne devatnast,
ci tam je patnast frejmov, tridsat obrazkov, patdesiat ikoniek, kopu
stajl shitov, atd. Vlastne nie je mi to jedno, tieto "vylepsenia" mi
casto lezu na nervy, pretoze sa stranky tahaju patkrat tak dlho.

Ak som urazil webmasterov, hlboko sa ospravedlnujem, vazim si ich pracu.

Cafte,
Palo.