[sklug] informacie o cinnosti

Juraj Bednar bednar na isternet.sk
Sobota Říjen 16 14:48:06 CEST 1999

Ahoj,

> Fajn. Ako teda mozeme pomoct?

Momentalne benco spravil graficky navrh a tibor ho dal do HTML kodu. Kybu
sa snazi prerobit moj novinkovy kod (getthenet) do FastTemplateov, aby sa nam
s tym dalo lepsie robit. Ja mam spraveny anketovy system.

Pomoct sa da -- kodovanim PHP skriptov, grafickym navrhom, prispievanim
hotovych stranok. Ak skutocne chces pomoct, future ta zapise do mailing listu
a robota sa pre teba najde, nech vies robit cokolvek :).

> Bolo by vcelku fajn, keby ste mohli dat aspon tie linky, co v tomto
> threade prebehli na SKLUG-ove stranky.
Povazujem to za rozumne docasne riesenie, kym nebude www.linux.sk. Robo ?

 Caves,
      Juraj.