[sklug] ako sa odhlasit?

Pátek Říjen 29 17:44:03 CEST 1999

Zdravim

Dna 29. Oct 1999 o 07:14, selectp na ba.profinet.sk napisal(a):
> prednedavnom tu odzmel navrh alebo mys-lienka, aby sa SkLUG
> zapojil do kampani (spoluprace s) BSA. Neviem ako sa na nas
> pozeraju ty ludia z komercnej casti Soft. ale takyto krok by mohol
> mat priaznivy dopad na verejnu mienku. U nas sa totiz slovko
> zadarmo v oblasti Softu spaja prevazne s piratmi a im podobnymi
> usermi. Myslim, ze takyto krok by nebola zla vec.
hmm.. spominalo sa to tu, ale ked som si cital "strategicke" zamery BSA tak
sa mi zdalo, ze je to skor myslene tak, ze budu robit osvetu pre svojich
clenov, aby si kupovali ludia software ich clenov;)) takze podnik tych,
ktory na tom celom najviac stracaju...

> oslovit aj CzLUG a spolu s nimi sa dat do toho.) Co vy na to ???
skusim napisat na bsa slovensko.. zaujimave je, ze medzi kontaktami ziadnu
email adresu nemaju.... takze jediny kontakt je predseda BSA slovensko, daky
pan z .....

Odpoved samozrejme forwardnem...

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk