[sklug] Preklad Red Hat 6.1

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Úterý Září 7 20:05:31 CEST 1999

Zdravim vsetkych prekladuchtivych ludi,

  ako iste viete, mame dva tyzdne na to, aby sme prelozili RedHat 6.1 do
  Slovenciny. Preto prosim vsetkych dobrovolnikov, aby sa zapojili (aj ked
  len malom) do prekladoveho usilia (zahrnuje samotny preklad a ak nahodou
  zvysi cas ;), tak aj kontrolu prekladov).

  Mozete sa zoznamit s funkciami RedHatu 6.1 a pracovat v prijemnom time.
  Vsetci zaujemci prosim napiste do mailing listu sk-1i8n (najprv
  sa prihlaste cez http://rak.isternet.sk/). Ak mate problemy s prihlasovanim,
  kontaktujte osobne mna (na bednar na isternet.sk).

---

Q: V Linuxe mi nefunguje klavesnica. Mozem prekladat pod Windows ?