[sklug] FW: MS to buy Visio corp

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Čtvrtek Září 16 14:24:02 CEST 1999

On 16 Sep 99, at 10:36, MECIAR,Vladimir wrote:

> V mailing liste dia (SW na datove a ine modelovanie)
> sa vyskytla zmienka o odmene 2000 USD za naprogramovanie
> istej funkcionality. Informacia je stara, takze nejde o konkretnu
> ponuku. Ide skor o princip bazaru (mnohym okolo open source je tato
> myslienka znama). Premyslal niekto nad tym, ci by sklug mohol nejako
> pokryt aj takyto typ aktivit? Ide o profit aktivity, ktore by formou
> sprostredkovania mohli priniest konkretny financny prinos aj priamo
> sklug-u.
- fakt asi jedine riesenie je ponuka sprostredkovatelskych sluzieb ...
mam vsak inu otazku : ma SkLUG dost programatorov ??? ide totiz
o to ze ak to ma prinasat peniaze, tak by to mali byt ludia ktori o
svojej praci ( programovani ) vedia dost na to, aby sa vedeli
ohodnotit na co stacia a na co nie. ide totiz aj o dobre meno
SkLUG-u ako sprostredkovatela ...

> Vlado

- tot vsjo co som mal na ... (nie haku) ale na srdci ...

s pozdravom Aahz ...
Hoj mor ho Linux mojho rodu
kto kradmou *.DLL siaha na tvoju slobodu.
A co i tam kernel das v tom boji divokom,
hoj hackuj len, a vol nebyt ako byt Shitdowsakom...
             Narodna umelecka tvorba by Aahz ;-)