[sklug] FW: MS to buy Visio corp

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Čtvrtek Září 16 21:20:30 CEST 1999

Ahoj,

> - fakt asi jedine riesenie je ponuka sprostredkovatelskych sluzieb ...
> mam vsak inu otazku : ma SkLUG dost programatorov ??? ide totiz
> o to ze ak to ma prinasat peniaze, tak by to mali byt ludia ktori o
> svojej praci ( programovani ) vedia dost na to, aby sa vedeli
> ohodnotit na co stacia a na co nie.

Takito programatori vacsinou uz maju slusne plateny job,
ktory ich vytazi dostatocne na to, aby netravili mesiace
hackovanim vnutornych formatov Visia s pochybnym vysledkom :-)

Pani, budte realisti. Ak sa aj najde programator, ktory by o to
mal zaujem, viete mi povedat jeden rozumny dovod, preco by so
zadavatelom komunikoval prostrednictvom SkLUG-u a dobrovolne
sa casti tych penazi vzdal v jeho prospech? Pripadne preco
by mal zadavatel dat prednost projektu SkLUG-u (existujucemu
dva dni aj s cestou) pred projektom jednotliveho programatora/
skupiny ludi, ktori sa vedia prezentovat?