[sklug] FW: MS to buy Visio corp

MECIAR,Vladimir meciar na globtel.sk
Pátek Září 17 11:37:42 CEST 1999

> ;) Moralka je tu na to, aby sme ju podporovali ... Preto nikdy
> nebudem spokojny s konstatovanim ze niekto kazi moralku. Vzdy
> treba dotycnemu ukazat ze cesta existuje aj ked to nie je
> Nemecka dialnica ale iba polna cesticka v okoli Hrnej-Dolnej, ale
> treba ju najst a vydat sa po nej. Inak budeme preslapovat na miete
> vecne.
>
> Zdravi Aahz

	To je ten spravny pristup. A aby som bol konkretny.
	Zivotnost PC HW vdaka MS Win je 3 roky. Po tejto dome chces
	nechces musis upgradovat. To nie je pripad Linux-u (pozdravujem
	uzivatelov i386 :-) ) Predstavte si fy. s 500 zamestnancami. Aky je
	tam asi odpad PC?????
	Klient bude na MS dlllho. Linux by vsak bol schopny zabezpecit
	ochranu investicii napr. Linux clustrom. 30 CPU, vsetko hot-swap.
	Maximalna podpora network computingu.
	Znie to zaujimavo? Mnohe firmy by si to mohli dovolit najma vzhladom
	na cenu PC. Co vy na to?

	Vlado