[sklug] FW: MS to buy Visio corp

Pátek Září 17 13:25:19 CEST 1999

Zdravim

Dna 17. Sep 1999 o 12:08, Stanislav Meduna napisal(a):
> Kazda diskusia potrebuje aj skepticky nazor, pokial
> vsetci len jasaju, obvykle to dobre nedopadne.
myslim, ze stano ma uplnu pravdu, treba aj vyrabaca-spodnej-hranice aby za
optimizmus spravne pomeril s realitou. aj ked zas tie tvoje, su IMHO az
prilis skepticke;) asi si prilis dobre informovany:-))

> Je mi luto, ze tu zase raz neprinasam nadseny "Linux
> is cool, M$ sucks" nazor, ale su tu aj problemy
> a zatvarat pred nimi oci nema zmysel.
co ine ako suhlasit, ale povedzme, kto nezacinal s tym prvotnym nadsenim a
M$ suck-ovanim na kazdom rohu?;-) verim ze podobne diskusie su dobre a
potrebne, ale nie som si celkom isty, ci ich frekvencia tu nieje prilis
vysoka. <JOKE>niekedy mi to pripada ako filozoficky kruzok</JOKE> nic v zlom,
ale osobne mam radsej veci konkretnejsie, aj ked opakujem, nevtvrdim ze
podobne debaty su zbytocne a nic nehoviriace..

S pozdravom a zelanim prijemneho zbytku dnesneho dna
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk