[sklug] FW: MS to buy Visio corp

MECIAR,Vladimir meciar na globtel.sk
Pátek Září 17 14:42:47 CEST 1999

	Suhlas.

> Uhm, tak si spusti Netscape 4.6 alebo Enlightenment na 386-ke.
> Vela stastia.
	A preco by som to mal robit? Ja si tam spustim to, co je na to
stavane.
	V tom vidim hlavny problem. Ked mam S105 na jazdenie po meste, tak
	sa s nou nebudem pokusat jazdit 180 na dialnici. Nizssie pokracujem

> Pre nas to znamena zohnat ten SuSE, kupit nove verzie
> Motifu, vyhradit nejake tie gigabajty na disku a masinu,
> ktora bude robit buildy a regresne testy a udrziavat
> vsetky tieto verzie pre pripad, ze bude treba robit
> nejake bugfixy v uz existujucich prevadzkach.
> Reinstalacia nie je volbou (downtime obvykle
> stoji tazke peniaze) a zakaznik je zvyknuty,
> ze instaluje najnovsi Linux, ktory je na trhu.
	Ved si presne pomenoval problem. Problem nie je ani v libc, ani
	v zlozitosti vyvoja ani v kompatibilite. Problem je v poslednej vete
	"Zakaznik je zvyknuty, ze instaluje najnovsi Linux, ktory je na
trhu"
	Preco, naco? Ak sa chce zakaznik hrat, tak nech zaplati a
	potom budete mat aj na gigabajty aj na platy programatorom.
	Ak mu ide o zabezpecenie spracovania dat, tak v pripade,
	ze si to upgrade nevyzaduje (podla toho co si naznacil tak ide
	o taky pripad) nemas problem.
	Myslim, ze tym som odpovedal aj na Tvoju nizsie napisanu otazku.
	Obhajuj to tak, ako to je.

	To co uvadzas je zvyk podporovany nemenovanym SW gigantom.
	Neposkytujme problemovo orientovane SW, ale vselieky, ktore umoznia
	to na co si zmyslite.
	Podporuje to ludsku hravost vymyslavost, spekulovanie v prevaznej
	vacsine pripadov uplne neopodstatnene a potom potrebuje sekretarka
na
	pisanie listu PIII 550MHz a 128MB RAM. Tento krat sa opieram o svoju
	skusenost. Zodpovedam za dost rozsiahly IS. Je to drina, ale dari sa
pre
	sadzovat problemovo orientovane nastroje, ktore pri dobrom vzajomnom

	prepojeni umoznuju uzivatelom skutocne vsetko, co potrebuju a pritom
	na to, co im poskytujeme staci klasicke P s 32MB RAM a aj to koli
NT.
	A prave skalovatelnost Linux-u od i386 az po Alpha procesory
poskytuje
	moznost riesit problem v takej miere a takymi technickymi
prostriedkami
	akych je problem hodny. Je potrebne mat toto na mysli inak aj Linux
skonci.

	Na koniec by som skonstatoval, ze sme sa dostali uplne inam ako
	som zamyslal a preto v tomto threade doporucujem nepokracovat.
	Skor by som to videl na separatnu diskusiu.