[sklug] praca pre programatora WAS: [ FW: MS to buy Visio corp]

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Září 18 17:06:03 CEST 1999

Ahoj,

> Predstavte si, ze sa niekto z clenov sklugu bude chciet zamestnat. Aky
> asi napise inzerat? mohlo by to vyzerat asi takto:
>
> Meno: Jack Ripper
> Osobne udaje: bla bla bla
> Vzdelanie: student FEI STU 3.rocnik
> Prax: (a tu pribu problemy, co sem napisem, ked som sa dva roky zabaval
> s linuxom, ale plateny som za to nebol?)
>        Skusenosti s pouzivanim a spravou OS Linux.
>        Praca na projektoch: xy-talker, abc-ircbot, ....

... viac informacii o projektoch na http://www.niekde.sk/xy-talker,
resp. abc-ircbot ...  :-)

A to je oblast, kde vyznam SkLUG rozhodne vidim - dajme ludom moznost
pracovat na niecom zmysluplnom a prezentovat sa. Homepages
pod www.sklug.sk vidim ako nieco, co bude efektivnejsie
ako pokusy o sprostredkovatelsku cinnost. Potom si ten
student moze pridat este "skusenosti s tvorbou Web stranok" :-)).

> Keby sa k tomu zivotopisu dalo pripojit trebars zoznam projektov SkLUGu
> na ktorych pracoval a hodnotenia veducich projektov, hned by to vyzralo
> inak. Uz by sa to dalo povazovat za "referenciu" .... a dufam, ze dobru
> refrenciu.

Za predpokladu, ze doveruje veducim SkLUG projektov. Z vlastnej
skusenosti viem, ze nie je lahke napisat realisticke hodnotenie
cloveka, tym skor pokial od toho dost zavisi a navyse je
to Tvoj kamarat.

> Zatial sme sice v stave, ze clenov SkLUGu treba tahat do prace pre
> zdruzenie najmenej dobre silnym traktorom, ale to sa dufam casom zmeni.