[sklug] SKLUG+BSA(?)

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Úterý Září 28 08:28:08 CEST 1999

On 24 Sep 99, at 16:53, behan wrote:

>       SKLUG by sa mohol pripojit ku kampani bojujucej proti
>       pocitacovemu
Jednoynacne suhlasim !!! (aj ked priznavam, ze boli casy ked
jediny soft kt. som mal legalne kupeny bol bios :)
> piratstvu a jemnym sposobom ludi upozornit ze existuje aj ina,
> financne velmi zaujimava alternativa k nie lacnym vyrobkom pre systemy
> WIDOWS. Aj ked je nutne otvorene povedat ze linux este celkom nie je
ako dalej pises Linux este stale nie je OS ktory by si mohol
postavit slovenskej sekretarke na stol. Ide o to, ze aj ked sa
mnohe fy. z oblasti softu snazia portovat svoje veci na Linux je to
este stale velmi malo. Vedel by som si predstavit fy. ktora
nasackuje Linux do kazdeho pocitaca ale asi by to stalo vela
namahy a vysvetlovania a presvedcovania v com je Linux lepsi ako
Win. (a ze je lepsi to dufam vieme vsetci :) ide o to, ze ludia
neveria niecomu co je zadarmo, vela ludi vie ako sa to
programovalo, a este viac ludi vie kde to ma chyby. Uz ich ale
nezaujima ze oprava chyby je na svete do 24h a ze to su vestinou
chyby na ktore prisiel nejaky vrtak sposobom : "toto nastavim
takto, toto takto a uvidime ako sa to bude chovat."
> pre bezneho pouzivatela (po slovensky: clovek ktory vie zapnut pocitac
> a pouzivat mys) to prave orechove co sa tyka grafickeho rozhrania a
> ovladatelnosti (myslim ze KDE ani GNOME sa este nemozu uplne vyrovnat
> stale padajucim a zamrzajucim WIDOWS) su priam predurcene na
> vytvaranie a prevadzku (aj velkych) podnikovych sieti (LAN,intranet) a
> webovskych sidel ci pri vytvarani tkzv. pocitacovych fariem (ak si
> doma chcete spravit vlastny TITANIC).
>      V tejto oblasti este stale nie je NT realnou alternativou k
>      linuxu, co sa
hmmm... vies robim ako programator DB aplikacii... fy. prave
uvazuje nad prechodom od B-triev k SQL. Bohuzial jediny
prostriedok ako prejst na tuto DBMS je kombinacia NT+M$SQL
vedia aj o Linuxe aj o SQL DB ( MY_SQL, Postgres SQL) ale
jediny mozny pristup k tymto DBMS z Win. je ODBC a to velmi
nepotesi ( pomale ako slak ). K vyvoji pouzivame MAGIC takze
bohuzial je hore uvedena kombinacia zatial jedina mozna. (BTW ak
ma niekto zdrojaky alebo nieco s cim by sa dalo zacat tvorit
priame prepojenie DLL -> Linux SQL nech mi posle na adresu
selectp na ba.profinet.sk subj : aahz mail... netreba to pitvat na tejto
konfere thnx.)
> tyka nielen nadobudacich a prevadzkovych nakladov ale predovsetkym
> stabilitou, vysokou skalovatelnostou a vykonom (slusny podnikovy web
> server Vam moze bezat na 486/66, na tomto by NT ani nezamrzlo lebo by
> ste ho nespustili. Prichodom WIDOWS 2000 sa pozicia pre linux este
> vcomsi zlepsi(?) )
>
>      Taktiez by sa mahlo nejakou osvetovou cinnostou :-) zaposobit na
>      studentov
K tomuto len : Amen !!!

S pozdravom Aahz
Hoj mor ho Linux mojho rodu
kto kradmou *.DLL siaha na tvoju slobodu.
A co i tam kernel das v tom boji divokom,
hoj hackuj len, a vol nebyt ako byt Shitdowsakom...
             Narodna umelecka tvorba by Aahz ;-)