[sklug] SKLUG+BSA(?)

Marek Blasko blasko na vuje.sk
Úterý Září 28 08:59:02 CEST 1999

Vseci tu tvrdia ze LINUX nieje pre obicajnich ludi ale ja som niekde cital o
firme (cechy/slovensko) kde maju cisto linux (+ Star ofice) a sekretarka
nieje nejaky pocitacovi odbornik. A je to bez problemou. Ono Userom treba trocha
verit. Ked ides cez X terminal a mas to vhodne nastavene tak to zvladnu.
 Na nestastie neviem kde to bolo (asi rok dozadu)

P.S.
	Moja segra 10.rokov zvladne sa prihlasit spustit X (niesu default)
	a spustit si hru (nieje pod ikonkou). Takze takto nastavene linuxi
	mozu ist aj vo firme.
--
Snad si nemyslis, Sehrezado,
ze to dneska zase ukecas?