[sklug] oxotnik :)

Peter Ivanyi ivanyi na internet.sk
Pondělí Srpen 21 10:38:42 CEST 2000

On Mon, 14 Aug, 2000 at 23:13:39 +0200, Martin Pucala wrote:

> xcel by som sa spytat, ake projekty momentalne robite
> +ci uz niekto preklada howtosy do slovenciny
> a ci sa mozem do niecoho zapojit napriek tomu, ze nie som (zatial?) clenom

Ked to tak citam, hned ma napada, ze by bolo najvhodnejsie zalozit
projekt o stave projektov, za ucelom aspon trochu aktualizovanych
informacii dostupnych pre siroku verejnost.

Co sa tyka povodnej otazky, jedine, co ma napada, je prihlasit
sa do listu <sk-i18n na rak.isternet.sk> a tam polozit tuto istu otazku.

Peter