[sklug] oxotnik :)

lv na lynxsk.lynx.sk lv na lynxsk.lynx.sk
Pondělí Srpen 21 09:42:43 CEST 2000

Zdravim,

Mna by zaujimali 2 veci - ci sa v tomto SKLUG-liste odpoveda zasadne iba
autorovi alebo na tuto postu este autor nedostal vobec odpoved ? Pytam sa
preto, lebo by ma tiez zaujimala odpoved na jeho otazku ...

Okrem toho pripajam otazku - musim byt clenom SKLUG-u aby som sa mohol
zapojit do takychto cinnosti ?

					Lubos V.