[sklug] oxotnik :)

Marek 'Marx' Grac marx na zero.sk
Pondělí Srpen 21 13:00:05 CEST 2000

On Mon, 14 Aug 2000, Martin Pucala wrote:

> zdravim
	Nazdar,
sice trosku s oneskorenim, ale odpoved prixadza
> xcel by som sa spytat, ake projekty momentalne robite
	pokial viem tak projektov nie je prilis vela, ale tie co uz
existuju maju dost vysoku kvalitu medzi tie hlavne o ktorych viem patria
preklady katalogov k aplikaciam (len oznam, ze chces prekladat nejaku
aplikaciu, ktora sa este nepreklada), alebo prekladat dokumentaciu
> +ci uz niekto preklada howtosy do slovenciny
	kedze si sam spomenul HOWTOs neda mi nespomenut projekt HROCH
(hroch.zero.sk), ktory ma snahu prekladat dokumentaciu do slovenciny, v
sucasnej dobe tam toho neni vela, ale od septembra opa:t pribudne aspon
jeden preklad tyzdenne (obvykle viac). BTW: aktualne POTREBUJEM niekoho
kto by si trufol spravit recenziu knizky "Linux a KDE", pretoze som sa
dohodol s Gradou, ze ak budem mat recenziu na stranke a niekto si bud cez
zasielkovu sluzbu, e-mailom, alebo v ich predajni v BA objedna knizku
"kvazi" cez HROCHa dostane zlavu 10 %. Lenze ja si na recenziou netrufam,
snad sa niekto najde (mozno prave TY).
> a ci sa mozem do niecoho zapojit napriek tomu, ze nie som (zatial?) clenom
	tvoje clenstvo nema na tvoju aktivitu ziadny vplyv (aspon ja mam
ten dojem, tiez nie som clen).
> diky
> Martin Pucala
> 				Marx

   I   ...  a hlavne se nestrat sam sobe.          I
    \        			V. Vysockij       /
        \          Marek 'Marx' Grac	      /
          \                  marx na zero.sk   /