[sklug] Projekty (was: oxotnik)

Radovan Semancik semancik na bgs.sk
Středa Srpen 30 15:18:19 CEST 2000

lv na lynxsk.lynx.sk wrote:

> Zdravim,
>
> Mna by zaujimali 2 veci - ci sa v tomto SKLUG-liste odpoveda zasadne iba
> autorovi alebo na tuto postu este autor nedostal vobec odpoved ? Pytam sa
> preto, lebo by ma tiez zaujimala odpoved na jeho otazku ...

Zrejme hej. Reply na clanok z listu mi automaticky prida len adresu
odosielatela mailu a nie listu. Zrejme je problem s Reply-To: hlavickou
... mozete sa na to niekto pozriet, prosim (Darkie, Tibor?). Tusim je
tento problem na vsetkych listoch na rak.isternet.sk.

> Okrem toho pripajam otazku - musim byt clenom SKLUG-u aby som sa mohol
> zapojit do takychto cinnosti ?

Nie. Navyse, SkLUG ma nieco co sa vola "spolupracujuci clen", ktory
neplati clenske len sa podiela napr. na projektoch SkLUGu. Pri
open-source a free projektoch nie je vobec ziaden problem s clenstvom.
Inak by to bolo napr. pri ciastocne komercnych a "sponzorskych"
projektoch, kde by slo o autoprske prava a muselo by to byt potverdene
zmluvne. Ale take projekty zatial nerobime.

Co sa tyka PMS (Project Management System). Tento projekt sa pozastavil
vo velmi rannej faze vyvoja pre nedostatok casu zucastnenych. Prejavil
sa tu nas narodny problem s nedostatkom schopnych ludi. Podarilo sa nam
dat dokopy ozaj dobry tim, problem je v tom, ze vacsina clenov timu je
extremne vytazena, takze asi PMS budeme musiet reazlivat inak.

Niteshadow sa podujal ze pre SkLUG sprevadzkuje SourceForge, co by mohol
byt prvy krok k PMS. Potom bude na manazeroch projektov aby do
sourceforge vlozili platne udaje a aj ich udrzovali.

Ak sa najdu schopny ludia, moze sa okolo sourceforge casom vybudovat to
co sme si povodne predstavovali ako PMS....

--
                            Ing. Radovan Semancik (semancik na bgs.sk)
                         System Engineer, Business Global Systems a.s.