[sklug] Projekty (was: oxotnik)

Stanislav Meduna stanom na etm.co.at
Čtvrtek Srpen 31 08:52:54 CEST 2000

Ahoj,

> Nie je to problem ale feature.

toto je klasicky namet na flamewar:

http://www.unicom.com/pw/reply-to-harmful.html
http://www.metasystema.org/essays/reply-to-useful.mhtml

> tu som nechal na odosielatela (nebudu sa posielat
> zbytocne maily, ktore maju ist len autorovi prispevku).
> Ale ak sa vam to nepaci, nie je to problem kedykolvek
> zmenit.

Osobne sa pripajam k Radovi - drviva vacsina odpovedi
v tychto listoch (nie ze by boli nejako zvlast zive :-))
by asi mala ist do listu.

Co sa tyka PMS: bohuzial som predpokladal, ze to
tak dopadne a nie je to nas narodny problem,
ale asi vseobecny - ludi pracujucich full time
a platenych za open source software je na celom
svete par. Sourceforge bude asi optimalne riesenie.

Zdravi
--
					Stano