[sklug] Linux Journal

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Čtvrtek Prosinec 28 12:24:04 CET 2000

Ahoj,

> Niekto tu asi pred rokom spomenul, ze ma predplatany SUBJ.
> Rad by som vedel, ako si ho predplatil (cez ktoru spolocnost a tak.)
> Resp., ako platil. (Sek, bank. prevod v USD, resp. ekvivalentnu
> sumu v Sk v nasej banke a ta to previedla na USD ...)
> Dik za odpoved. Aahz

Tak ako kazdy iny. http://www.linuxjournal.com/, das subscribe, vyplnis
cislo kreditnej karty a ides. Ak nemas kreditnu kartu (resp. aspon
medzinarodnu embossovanu debetnu), tak mozem odporucit Tatrabanku, ktora
ako prva na Slovensku zistila, ze tie karty su sice o riziku, ale hlavne
o zarobku, takze ponuka Eurocard/Mastercard bez vinkulacie a dokonca
aj kreditnu vizu (na to druhe ale musis mat dobru credit history).
Pokial viem, ine banky zatial robia vinkulaciu. Inou kartou ako
EC/MC, Visa alebo Amex to nezaplatis (pozor, Visa Electron _NIE JE_
embossovana, medzinarodna Maestro tiez nie).

     Papa,

        Juraj.