[sklug] Cestovanie na 2. SKLUG konferenciu

Úterý Únor 15 13:25:00 CET 2000

Dňa 15. Feb 2000 o 11:58, Branislav Vartik napísal(a):
> 2) zistene cestovne naklady roznymi dopr. prostriedkami (autobusy,
> vlaky) z roznych miest. Naco zistovat uz zistene :-)

        Bratislava hl.st.		9:50
        Košice				16:00
                    6 hod 10 min, 445 km, 366,- Sk

to je v piatok..

ale odporucam, aby sa to tu nezvrhlo na jednoriadkove maily, typu "ja chem"
a podobne, aby sem pisali ludia iba ponuky..

samotne dohadovanie potom sukromne!!

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk