[sklug] Cestovanie na 2. SKLUG konferenciu

Pavol Feranec feranecp na decef.elf.stuba.sk
Středa Únor 16 08:59:28 CET 2000

On Tue, 15 Feb 2000, Tibor Pittich wrote:

>         Bratislava hl.st.		9:50
>         Košice				16:00
>                     6 hod 10 min, 445 km, 366,- Sk
>
> to je v piatok..
>
> ale odporucam, aby sa to tu nezvrhlo na jednoriadkove maily, typu "ja chem"
> a podobne, aby sem pisali ludia iba ponuky..

Inac dala by sa aj vyuzit zlava 50% na vlak co sa vztahuje  na  mladez od
15-25 rokov ak to podujatie organizuje nejaka organizacia za ucelom
vzdelavania co SKLUG podla mna splnuje.  Staci na to peciatka a na kazdych
5 ucastnikov od 15-25 rokov jeden dozorca(cize starsi ako 25).
Ja som tuto zlavu vyuzil uz cca tri krat a neboli ziadne problemy.
Blizsie info na stranke http://www.zsr.sk/utvary/dop/3.html

S pozdravom
		Palo