[sklug] Cestovanie na 2. SKLUG konferenciu

Pavol Feranec feranecp na decef.elf.stuba.sk
Středa Únor 16 17:19:47 CET 2000

Ja by som to mohol zorganizovat.  Ak ma niekto zaujem o tuto zlavu tak
potrebujem jeho meno adresu a rodne cislo a taktiez sa musime dohodnut na
presnom vlaku tam aj s5.  Poslite mi mejl na feranecp na decef.elf.stuba.sk
aby sme zbytocne neotravovali ostatnych ucastnikov konferi.
Caute
	Palo

P.S. Pre tych co byvaju mimo Blavy a xcu tiez vyuzit zlavu ozvite sa mi a
dam vam nejake info ako si ju zariadit:-).