[sklug] Linux vikend - ponuka na spolupracu:x

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Středa Únor 23 08:35:07 CET 2000

> Teda ked uz nejde spravit online prezentaciu aj so zvukom :-)
>
> Zdravi
> --
> 				Stano

a k tomuto mam poznamku:
   neviem, kto organizuje tuto konferenciu (teda konkretna ne-zodpovedna osoba)
   ale nasa firma ma k dispozicii videokonferencne zariadenia, ktore su urcene
   aj na taketo on-line dialkove prednasky (napr. robili sme aj medzinarodnu
   konf. o financnictve v jeseni Bystrica-Bratislava). rozpraval som sa so
   sefom nasho obch. oddelenia a v danom termine je zariadenie volne, takze
   ak by bol naozaj zaujem, staci sa ozvat a sprostredkujem nejake jednanie
   o podmienkach zapozicania a pod.

   				peter