[sklug] Clenske

Pavel Petrovic petrovic na ifi.ntnu.no
Pondělí Leden 10 21:16:32 CET 2000

> No. A ak sa rozhodnem stat clenom SKLUGu v decembri, tak zaplatim poplatok
> v decembri a v januari zase. To je potom tiez dost chore. Tento pristup sa
> mi zda byt logickejsi.

ved Stano snad len narazal na to, ze netreba uhradit clenske presne
v ten den, ked clenovi konci termin. Prvy raz sa clovek stane
clenom na rok ked zaplati clenske a potom si clenstvo predlzuje o rok
tym, ze zaplati nacas (pred vyprsanim svojho clenstva). Ak nezaplati
nacas, ale neskor, nuz tak chvilu nebude clenom. Alebo sa mylim?
Datum zaplatenia svieti na webe (aj ked ktovie kedy aktualizovany).

Takto funguje napr. aj clenstvo v ACM, aj ked tam to zaokruhluju na
mesiace...

palo.