[sklug] Clenske - ako to (zatial) je

Robert Dobozy robo na idata.sk
Úterý Leden 11 15:12:46 CET 2000

Caute

kedze sa citim kompetentny tak pisem par slov :

[stano]
> kolko je vlastne clenske na 2000 a dokedy treba zaplatit?

1. vyska clenskeho, podla stanov par.7 odsek 4 :
 .... Ak neprebehne hlasovanie alebo nedojde ku schvaleniu novej vysky
clenskych poplatkov, zostava tato rovnaka ako v predchadzajucom obdobi.

Kedze hlasovanie zatial neprebehlo (lebo valne zhromazdenie zatial
nebolo), tak vyska clenskych poplatkov je nadalej taka ako bola doteraz.

2. dokedy ?
Ako uz pisal SAL, tak clensky poplatok sa plati na obdobie jedneho (nie
kalendarneho !) roka t.j. priblizne na 365 dni.

>[stano]
>to je nejake chore, nie? Takze ak potom zaplatim 8.1.,
>tak budem den dvojnasobnym clenom a ak az vo februari,
>clenom mesiac nebudem? A viem ja, kedy som vlastne
>zaplatil posledne?

Ak zaplatis skor, tak bud sa tvoje clenstvo v novom obdobi posunie odo dna
ked ti vyprsi aktualne clenstvo (najspravodlivejsie ale dost komplikovane
na management) alebo proste si clenom odo dna kedy si zaplatil
(jednoduchsie na manazment). O tomto Spravna rada este nediskutovala, aj
ked v najblizsom case bude musiet.
Ak zaplatis az po vyprsani clenstva, tak v tom medziobdobi podla stanov
nie si clenom.

>[stano]
>To potom kazdy zaplati dva dni predtym, ako bude
>nieco potrebovat - neviem, ci je to to prave :-)

Ano to je riziko. Planujeme ze budeme robit min. 2 akcie rocne, takze sa
to imho nebude oplacat. Maximalne tak usetris jeden mesiac za rok, co cini
rocny clensky poplatok za 12 rokov :-)). Oplati sa spekulovat ? Podla mna
nie ....

>[juraj]
>No. A ak sa rozhodnem stat clenom SKLUGu v decembri, tak zaplatim
>poplatok
>v decembri a v januari zase. To je potom tiez dost chore. Tento pristup
>sa
>mi zda byt logickejsi.

To je jeden z dovodov preco sme sa rozhodli takto.

[Pavel Petrovic]
>ved Stano snad len narazal na to, ze netreba uhradit clenske presne
>v ten den, ked clenovi konci termin. Prvy raz sa clovek stane
>clenom na rok ked zaplati clenske a potom si clenstvo predlzuje o rok
>tym, ze zaplati nacas (pred vyprsanim svojho clenstva). Ak nezaplati
>nacas, ale neskor, nuz tak chvilu nebude clenom. Alebo sa mylim?
>Datum zaplatenia svieti na webe (aj ked ktovie kedy aktualizovany).

Presne tak.
Datum zaplatenia je na webe, a je aktualny. Kazde prezretie sa cita priamo
z aktualnej databazy. Co sa tyka tvojho clenstva (platby) Pavel, tak vid.
iny mail ktory ti za chvilku poslem privatne.

[stano]
>mne je viac-menej jedno, ako to je, len by som
>bol rad, keby to bolo niekde jasne napisane
>(ak je a nenasiel som to, mea culpa).

Pravdu di's~ bratr~e z~iz~ko, na webe to nie je jasne napisane.
Spravna rada akosik nie je schopna schvalit ten vnutorny predpis ktory
toto upravuje (hadam sa nam to dnes podari .. :-). Chystame sa poupravovat
stranky a tak sa tam urcite tato informacia dostane. Takze mea culpa, nie
tvoja Stano :-).

Pokial si budu clenovia SklUGU mysliet, ze je lepsie aby sa platilo za
kalendarny rok, nie je problem dat o tom hlasovat na valnom zhromazdeni
(coskoro !!!).
Mne by to vyhovovalo, lebo by sa mi celkom zjednodusili skripty na spravu
clenstva :-)).

Hadam som odpovedal na vsetky otazky ktore tu vznikli alebo mohli
vzniknut.
Caute
					Robo

*       INTERDATA SLOVAKIA      *    Phone: +421 7 443 73 710,443 73 714 *
*	Resetkova 3             *    Fax:   +421 7 44373 053             *
*831 03 Bratislava              *    E-mail: robo na idata.sk               *
*	Slovak Republic         *    http://www.idata.sk                 *