[sklug] Sutaz v PCR

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Středa Leden 12 08:46:51 CET 2000

Zdravim vas, (damy a) pani.
Vcera mi prislo PC Revue. Asi ho vsetci poznate. A v nom byvaju vselijake
sutaze, kde sa da vyhrat nejaky SUPER soft od M$, alebo podobne veci...
Nedalo by sa zorganizovat nieco podobne, ibaze by sa nevyhravalo nic od M$
(a podobne), ale nejake oficialne CD s linuxom? S peknym obalom, kopou
aplikacii, proste aby sa to oplatilo hrat o to (nie ze "to si stiahnem z
netu, naco to tam je?"). Pripadne prilozit k PCR kazdemu  CD s linuxom?
Viete, reklama atd...:-)
Asi je tu problem, ze by to bolo dost drahe, takze neviem.
Hadam som jasne vysvetlil, co chcem (slo by to?).

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.