[sklug] Sutaz v PCR

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Čtvrtek Leden 13 07:48:02 CET 2000

On 12 Jan 00, at 8:46, Ivan Malich wrote:

> Zdravim vas, (damy a) pani.
Nemalo by byt oslovenie ... DAMY a tucniaci ... ??? ;)
> Vcera mi prislo PC Revue. Asi ho vsetci poznate. A v nom byvaju
> vselijake sutaze, kde sa da vyhrat nejaky SUPER soft od M$, alebo
> podobne veci... Nedalo by sa zorganizovat nieco podobne, ibaze by sa
> nevyhravalo nic od M$ (a podobne), ale nejake oficialne CD s linuxom?
> S peknym obalom, kopou aplikacii, proste aby sa to oplatilo hrat o to
pripadne aj s priruckou ... niektore su tiez pod GPL.
> (nie ze "to si stiahnem z netu, naco to tam je?"). Pripadne prilozit k
Toto by bolo super ide vsak o to, ze veci ktore sa daju ( teda je to
legalne ) napalit na CD su vatsinou pod GPL teda aj stiahnutelne z
webu. Nie kazdy ma vsak moznost stiahnut si kompletnu
instalaciu Linuxu zo siete. Este by sa hadam dalo dohodnut s
firmami ktore poskytuju komercne distribucie Linuxu a ist touto
cestou.
> PCR kazdemu  CD s linuxom? Viete, reklama atd...:-) Asi je tu problem,
> ze by to bolo dost drahe, takze neviem. Hadam som jasne vysvetlil, co
Tato zalezitost by bola asi vazne hodne draha - lisovanie, balenie,
rozosielanie atd.
> chcem (slo by to?).
>
> Ico

Zdravi Aahz.