[sklug] Sutaz v PCR

Juraj Bednar bednar na rak.isternet.sk
Čtvrtek Leden 13 18:24:45 CET 2000

Ahoj,

> Toto by bolo super ide vsak o to, ze veci ktore sa daju ( teda je to
> legalne ) napalit na CD su vatsinou pod GPL teda aj stiahnutelne z
> webu. Nie kazdy ma vsak moznost stiahnut si kompletnu
> instalaciu Linuxu zo siete. Este by sa hadam dalo dohodnut s
> firmami ktore poskytuju komercne distribucie Linuxu a ist touto
> cestou.

mozno dobry napad, v PCR ho urcite podporime... (teda s nikym som sa
nerozpraval, ale nemal by byt problem, sutaz a este k tomu taka mila sa
vzdy da lahko zrealizovat).

> Tato zalezitost by bola asi vazne hodne draha - lisovanie, balenie,
> rozosielanie atd.

no. som sa rozpraval s Martinom Drobnym. Ked budu robit dalsie CDRevue,
nejaka mensia distribucia sa tam pravdepodobne hodi (redhat to urcite
nebude).

 Juraj.