[sklug] spam

Pondělí Červenec 17 11:26:27 CEST 2000

Zdravim,

prave som dostal oznamenie od firmy sireal ohladne toho ze ponukaju SGI s
linuxom alebo nieco take, nexcelo sa mi to citat.

podla tej posty vsak moju adresu vytiahli zo stranky sklugu.
viem sice ze su tam adresy "chranene proti spamu" tym ze miesto

"niekto na adresa.sk" sa napise "niekto (at) adresa.sk"

ale toto je jednoznacna ukazka ze aj toto sa da obist. takze davam na
uvazenie ci to nedame naspat do normalneho formatu pripadne s moznostou
kliknut a emailnut.

Miesto toho (ale nezavisle od toho) navrhujem dat do hlavicky stranky
klauzulu v style "tento zoznam je majetkom sklugu a nesmie byt kopirovany a
adresy v nom uvedene nesmu byt extrahovane za ucelom posielania posty clenom
v nom vedenym"

viem ze to nikomu technicky nezabrani v tejto cinnosti. Ale zabranit by
mohlo aspon eticky, a ak budeme mat v buducnosti, aj pravne.

 (R)etry, (A)bort, (C)ancer