[sklug] in talŔcia Linuxu

Janko Hruska p2sal1 na mail.ru
Pondělí Březen 6 21:03:30 CET 2000

hm. dlho som premyslal ci ti odpovedat, alebo nie. ale existuje niekolko rieseni a velmi kvalitnych.

ja osobne ti poradim ten ktory by som urobil ja:
            pridi po posedeni s kamosmi v bare domov, pohadaj sa s polovickou ohladne vyplaty potom zober kladivo a ten pocitac rozmlat na najmensie kusky.
doporucujem ako nastroj na rozbijanie pouzit hrniec na znak toho, ze polovicka by mala lepsie varit. :-))

polovicka bude tak krotka, ze ti dovoli si kupit novy pocitac a najmenej mesiac ta bude posluchat na slovo. :-))

rozhodne sa to oplati vyskusat.

inak teraz k veci. mne ide na 133MHz Pentium Debian a slape to lepsie , nez WinNT na PII 266MHz. takze asi tak. Ale velmi vela veci, zalezi na velkosti RAM, na pocte daemons a pod. Rozhodne ak dakde este zozenies DAlsich min. 16MB RAM tak ti to pojde o poznanie lepsie. ale taktiez si pozri kolko veci mas spustenych. vies co ti doporucim? kup si dajaku knihu o Linuxoch ako sa Administruju a potom uvidis koklo zbytocnych veci tam mas danych a co vsetko mozes od tial vyjebat.

Stastne hranie sa s nervami :-))