Re: [sklug] in talácia Linuxu

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Úterý Březen 7 08:44:20 CET 2000

On 6 Mar 00, at 11:12, Ing. PETER FAJNER wrote:

> Pozdravujem v etk ch  astn ch u ívate ov Linuxu.
Zdravim ...
> Povedal som si,  e ho najprv vyskú am. Po celedennej in talácii som ho kone ne dostal do PC s 800MBHD, INTEL Pentium 120MHz a 16MB RAM.
.... No ... minimalna konfiguracia na pracu s X-ami ( predpokladam
totiz ze to spustate pod X-ami je sice 16MB RAM ale pre nejaku
rozumnejsiu pracu odporucam aspon 32MB RAM ... rozdiel
spoznate takmer okamzite ...
> Prosím, poradte mi, ako tento systém zr chli .
> 		 akujem
> 							Peter

Zdravi Aahz