[sklug] Prednaska "Linux v praxi" v KE

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Říjen 1 10:25:32 CEST 2000

Ahojte,

> po dohode s organizatormi maju clenovia SkLUG vstup zdarma.
> preukazat by sa mali clenskym preukazom pripadne dokladom o zaplateni
> clenskeho.

Preukaz nemam, clenske som platil internet bankingom
a vypis z uctu nikomu ukazovat nemienim (teda
nie ze by som sa do Kosic chystal :-)).

Ale ine som chcel - SkLUG existuje asi rok a pol.
Urcite nebudem sam, koho by zaujimalo, co sa vsetko deje.

Napr. v agende na Web stranke sa clovek docita,
ze "Výroèná správa tu bude hneï ako ju Tibor hodí
do elektronickej formy..." V protokole o aprilovom
VZ je, ze bola prednesena sprava o hospodareni -
kde si ju mozno pozriet? Hovorilo sa o vikende
s Linuxom vo Zvolene - bolo/bude nieco?
CD s distribuciami - su nejake, budu nejake?
Na stranke projektov je to co aj pred rokom.
Mailing list je prakticky mrtvy.

Ja viem, ze sa nepatri brblat, ked clovek sam nema
cas prilozit ruku k dielu. Mozno je ale na mieste
otvorit diskusiu, co chceme so SkLUG robit...