[sklug] Prednaska "Linux v praxi" v KE

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Úterý Říjen 3 10:31:59 CEST 2000

Stanislav Meduna wrote:

> Napr. v agende na Web stranke sa clovek docita,
> ze "Výroèná správa tu bude hneï ako ju Tibor hodí
> do elektronickej formy..." V protokole o aprilovom
> VZ je, ze bola prednesena sprava o hospodareni -
> kde si ju mozno pozriet?

Toto sa tyka mna takze by som mal zareagovat informacia o Tiborovi je
tam stara a on za to nemoze vyrocnu spravu dodal, ale ja som ju este
nehodil na web. Dovodov je viacej...ale ak chcete vyhovoriek.
Momentalne travim zhruba 16-18 hodin denne v robote a poviem vam potom
ked sa mi podari doplazit domov tak som rad ze vidim postel. Fakt nemam
cas takze ak je niekto ochotny a ma cas nech sa mi zove a mozme sa
porozpravat o kapitole web&SKLUG
Mozem slubit ze v ramci mojich moznosti sa pokusim dat to co najskor do
poriadku

>Hovorilo sa o vikende
> s Linuxom vo Zvolene - bolo/bude nieco?
> CD s distribuciami - su nejake, budu nejake?

Momentalne nie su ale pripravuju sa. Casovy horizont vam neviem presne
udat, ale verim, ze v pribehu mesiaca prip dvoch by sa to mohlo
rozbehnut (tymyo zaroevn vyzyvam ludi, ktori maju napalovacku a maju
ochotu robit nieco rpe clenov SKLUGu nech sa mi zovu (nebudu to robit
zadarmo, ale poplatok ktori dostanu bude viac menej symbolicky)

> Na stranke projektov je to co aj pred rokom.

Ked nikto ziadne nove projekty v ramci SKLUGu nerobi tak sa nesmiete
divit. Skutocne ocakavate ze tych 6 ludi co je v SR bude hadzat na web
kazdy mesic nove projekty? SKLUG to nie je len spravna rada, ale vsetci
clenovia, a pokial nerobia vsetci nic, tak ani SKLUG nerobi nic

> Mailing list je prakticky mrtvy.
>
> Ja viem, ze sa nepatri brblat, ked clovek sam nema
> cas prilozit ruku k dielu. Mozno je ale na mieste
> otvorit diskusiu, co chceme so SkLUG robit...

som stopercentne za
Uz sa napriklad asi 3 mesiace chystam na www.redhat.sk, www.slackware.sk
ale skutocne no time

> Zdravi
> --
>                                 Stano

	S pozdravom

				Dumber

PS: berte toto ako moj nazor clena SKLUGu, ktory sa nemusi zhodovat s
nazorom sr
Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s.
hornicek na globtel.sk