[sklug] Cinnost SkLUG-u

Robert Varga niteshadow na hq.alert.sk
Úterý Říjen 3 11:39:51 CEST 2000

On Tue, Oct 03, 2000 at 10:31:59AM +0200, Tomas Hornicek wrote:

> Ked nikto ziadne nove projekty v ramci SKLUGu nerobi tak sa nesmiete
> divit. Skutocne ocakavate ze tych 6 ludi co je v SR bude hadzat na web
> kazdy mesic nove projekty? SKLUG to nie je len spravna rada, ale vsetci
> clenovia, a pokial nerobia vsetci nic, tak ani SKLUG nerobi nic

momentalne na HQ.alert.sk su rozpracovane projekty:
-- SSL IRC.
	BitchX aj Epic su behave, v serveri chyba ircnetovy kod.
-- Project Management System
	Prebraty SourceForge, momentalne prebieha portovanie na PostreSQL.
-- Ext2c
	Kryptovany ext2fs. Kernelova cast hotova (netestovana), cakam na
	dobraka, ktoremu sa bude chciet hrabat v zdrojakoch ext2utils
-- HQ Watchdog
	Softverovy watchdog pre kernel 2.2.x, 2.4.x s monitoringom zatazenia
	masiny (pocet procesov, load, free memory).
	Je to plne behave, mozno budu este nejake kozmeticke upravy.
-- CDT
	Dynamicky engine, povodne zamyslany ako talker, ale vyzera to tak,
	ze to bude skuor komunikacne centrum (talker, mail, ICQ, IRC, ...)
-- UPSd
	program pre ovladanie viacerych pocitacov na jednej UPSke (ktora ma
	len seriak, situacia napr. na ChTF). Momentalne freeznute, chysta sa
	uplny rewrite.

--
Kind regards,
Robert Varga