[sklug] Cinnost SkLUG-u

Jan Astalos astalos na tuke.sk
Středa Říjen 4 09:02:55 CEST 2000

On Tue, Oct 03, 2000 at 10:31:59AM +0200, Tomas Hornicek wrote:

> Ked nikto ziadne nove projekty v ramci SKLUGu nerobi tak sa nesmiete
> divit. Skutocne ocakavate ze tych 6 ludi co je v SR bude hadzat na web
> kazdy mesic nove projekty? SKLUG to nie je len spravna rada, ale vsetci
> clenovia, a pokial nerobia vsetci nic, tak ani SKLUG nerobi nic

A musia tie projekty byt "v ramci SKLUGu" ? Osobne by som uvital, keby
v zozname projektov bola aj sekcia "Osobne projekty clenov SKLUGu",
kde by mohli vsetci, ktori robia nieco co by mohlo byt uzitocne ostatnym,
poslat linky. Niekedy drobna utilita moze usetrit kopec casu (a nielen
zaciatocnikovi). Takto by mohla aj SR mat prehlad co clenovia robia a
pripadne zobrat niektore perspektivne/potrebne projekty pod patronat
(co mi pripada prijatelnejsie ako keby mala SR tie projekty vymyslat).

Jano